03 Julie 2014

Kyk deur God se bril

Julle sal op hierdie grond neerval wat julle, julle gode so liefderyk aanbid
Die HG vat my na 'n landery waar Jesus vir ons wag en stap oor die geploegde land tot by 'n veld.  Die HG wys my om Noord-wes te kyk.  Ek sien dat daar iets aan die beweeg is maar dis te ver om uit te kan maak presies wat.  Jesus sit 'n bril op my oë want as mens nie kan sien nie, het jy iets nodig om die sig duideliker te kan maak, en vir Hom is dit belangrik dat ek moet sien wat aan die gebeur is.   Dan sien ek swart mense wat opkom uit die gras uit, hulle dans in die rondte om 'n vuur.  Party slaan tromme ander gooi dolosse maar almal is besig om gode aan te roep.  Soos hulle dans en trap op die grond word wapens (tradisionele wapens) onder die grond oopgeskop. Aanbidding van voorvader geeste

As ons omdraai en terug stap in die rigting waarin ons gekom het, raak-raak my hart aan vrees - Satan het 'n manier om hierdie mense op te sweep en tot moord aan te hits, hy het 'n manier om hierdie rituele in mense slagtings te laat ontaard.  Ek vra Jesus reguit: "Moet ek bang wees". Hy lig my hand op en antwoord: "Wie is die een wat jou hand vashou."

Jesus gee ook vir my Jesaja 2:16 om te lees. Dien julle afgode so veel as wat julle wil. God gaan julle sondes nie ignoreer nie, julle sal op hierdie grond neerval wat julle, julle gode so liefderyk aanbid, julle sal in hierdie stof wat julle opskop gegooi word. Julle kan planne beraam soveel as wat julle wil maar dit wat vir julle veronderstel is om rykdom te bring gaan vernietig word. Vrees gaan julle kele laat toetrek. As julle maar net die ware God 'n kans in julle lewe wil gee. 

Met die onlangse ANC eeufeesvieringe in Bloemfontein is Suid-Afrika openlik aan voorvadergeeste toegewy. Die land het amptelik teruggesak in die heidendom waarin dit tot en met die volksplanting in 1652 versink was!  Tromme en dreunsang het die lug gevul en ons president het 'n tradisionele reiniging-seremonie by wyse van ’n rituele offer waargeneem. ’n Bul wat aan ’n boom vasgemaak is, is ten aanskoue van duisende jillende feesgangers op barbaarse wyse met ’n spies doodgesteek. 

Kyk en sien raak, sien en tree op, bid vir ons land want ons gaan nog baie swaar trek

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking