30 Junie 2014

Waar is God in my nood



Face it do not fear it
‘n Vrou is besig om verkrag te word en sy skree heeltyd: “Jesus, Jesus, Jesus”...‘n Man word vermoor terwyl hy roep: “Vader help my”, en as sy familie voor die oop graf staan, verstaan hulle nie hoekom God nie ingetree het nie, hoekom het Hy toegelaat dat marteling en grusame moord op sy kind gebeur het. Dis ons vrese vandag , dis hoe ons lewe is, geen rustigheid, geen kalmte, geen ontspanning meer om ‘n braaivleis vuur nie, want alles het in vrees en angs verander. Nie net dit nie, hoe geniet jy ‘n vakansie by die see as daar soveel gerugte van Tsunami’s is, hoe stap jy deur kalm waters as die kans dat ‘n haai of krokkedil  jou gaan intrek in jou agterkop ingebrand is, hoe waag mens dit buite in die maanlig as jy weet satan se kinders loer om elke hoek en draai.

Vrees, vrees, vrees, hoekom is ons so bang vir alles? Hoekom vrees ons die onbekende?... Ons is bang vir spinnekoppe, donkerte, weerlig, hoogte, pyn, kieme, alleenheid, siekte, om dood te gaan ens. Ons vrese het totaal en al ons vreugde weg kom neem.

Ongelowiges vra; is God bevoeg om hierdie dinge te kan stop? As die antwoord ja is, hoekom doen Hy dit dan nie, as die antwoord nee is dan is Hy glad nie ‘n magtige God nie en dit maak Hom inteendeel onwerklik. En indien God wel bevoeg is maar maar dit nie wil doen nie, maak dit Hom ‘n “jerk”.

Ons menslike vrese in dit wat ons liggaamlik seer kan maak is oorweldigend en indien ons enige trauma beleef dan gooi ons dit voor die deur van God want slegte goed mag en moet nooit met ons gebeur nie veral nie as ons ‘n kind van die Koning is nie en dis die rede hoekom mense God as ‘n monster eerder as ‘n Saligmaker sien.

Hoekom voel dit of God ons verlaat het in tye van nood, hoekom hoor Hy nie ons noodkreet nie, hoekom los Hy my alleen toe ek Hom die nodigste gehad het, waar was die engel beskerming  wat Hy beloof in Ps 91?

Moenie toelaat dat trauma, liggaamlike pyn of vrees jou siel kom doodmaak nie, die dop waarin ons leef is net ‘n tydelike woonplek, as jy sterf in Hom gaan jy Hemel toe en as jou moordenaar of verkragter sterf gaan God hom oordeel. En God sal sorg dat die nodige tugtiging na sy kant toe kom. Hy gee om vir die bose mens ook want Jesus het vir hulle ook gekom, God wil niemand in die hel sien nie, sy bose dade wat hy saai sal hy oes en sy straf sal op hom en sy kinders kom net soos wat dit op enige sondaar kom.
Kyk wat het God alles vir ons kom gee om in ons lewe vreugde te bring. Geniet dit, raak vry, raak weer soos 'n kind en geniet die klein dingetjies in die lewe. Jy weet mos Hy is hier om alle vrese van jou weg te neem. ontspan en GENIET jou lewe. Jy kan nogsteeds bewend en vresend jou omstandighede trompop loop met die wete dat God aan jou sy is. 

HOOR HIER!!!     Jesus self was vreesbevange, Hy het smekend vir Vader gevra om Sy planne te verander sodat Hy nie meer die pad van pyniging hoef te stap nie, Hy het geweet dat erge martelling en vernedering op Hom wag maar nogsteeds het Hy gesê doen U wil en nie wat Ek wil nie!    Dis nie ons menslike natuur (die vrees) wat sonde is nie maar ons optrede en denke rondom dit wat verkeerd is. Jesus as mens was bang, hoekom het Vader toegelaat dat Hy hierdeur moet gaan? Sodat JY nooit weer bang hoef te wees nie, sodat JY niks hoef te vrees nie, soos wat Hy alle sonde op Hom geneem het, het Hy alle vrese ook op  Hom geneem.  Ons hoef niks meer te vrees nie, gee jou oor aan God in tyd van nood, in tyd van grillerige benoudhede gee jou gedagtes totaal oor aan Hom, wat gebeur sal gebeur met Sy toelaatbare wil !! Hy ken vrees, Hy is daardeur en daarom weet Hy hoe om jou heel anderkant uit te kry. Jesus kon Sy vrese aanspreek omdat Hy vrede gehad het, "You cant speak peace if you do not have peace" - Joyce Meyer

Nou is die vraag, as alles God se wil is waarvoor moet ek bid as onheil of vrees op my toesak? Vrees is menslik Hand 27:29 wat self sterk gelowige mense benoud kan maak Luk 9:34, 1 Kon 19:3, Mat8:26 - 14:30, Joh 20:19  Maar God kom bemoedig ons Gen21:17, Hand 18:9, Mat 14:27 (Moenie bang wees nie) en deur engele Luk 1:13,30, Hand 27:24.

As ek bang word sal ek:    
  • Net vertrou Psm 56:4, Psm 27:3 (Bly kalm dan sal Satan van jou wyk)
  • Ek glo in Jesus daarom maak ek staat op Hom Mar 5:36

  • Ek sal dapper wees Deut 31:8

  • Ek sal my vrees onderdruk Psm 23:44

  • Ek sal vashou aan Sy beloftes Jes 43:5

  • Ek sal weet dat Hy teenwoordig is  Joh 6:20, Hand 18:9

  • Hy sal my red Psm 27:1
  • Hy sal tussen beide tree Deut 2:22 – 20:2-3, 2Kron 20:15-17
  • Ek sal gehoorsaam wees sodat ek onder God se guns kan wees 1 Sam 12:20-21

Hoekom word ons so gebombardeer met stories van mense wat om hulp geroep het maar nie gehelp is nie, hoekom hoor ons so min van die kere wat God wel ingegryp het, van die kere wat wonders voor mense se oë gebeur het toe hulle om hulp gesmeek het? Waar is hierdie verhale in die koerante, tydskrifte en webblaaie van hoe God self ingetree het? 
Sal mense nie eerder gevoed word met geloof as hulle oor en oor kan hoor hoe God mense help nie. Sal dit nie beter wees as jou reaksie op die bose is: “As God goeddink om trauma op my lewe te bring en dat Hy toelaat dat die slegte met my gebeur, dan’s dit reg met my. Dat ek nie kwaad sal wees vir Hom nie, maar inteendeel dat dit my eerder nader aan Hom sal bring, soos wat dit vir Job gebring het.” Eric Liddell skryf: “I do not need explanations from God. I simply believe Him and accept whatever comes my way.”

Ps 22 vra Dawid: My God, my God waarom het U my verlaat…. Laat ons eerder die lofgesange hoor van God wat kom help het in vers 22: U het my gebed verhoor! Laat God toe om jou gevegte te veg.

Gaan lees gerus hier waar God kom intree het en mense gehelp het, soek eerder die blye boodskap en deel met ander hoe God Sy hand uitsteek sodat almal die goeie nuus kan hoor.

1 opmerking:

  1. Ek stem nie heeltemal saam met die artikel want dit gee 'n illustrasie van 'n dowe onbevoegde Vader wat terug sit en toelaat dat alles gebeur. Ek was al aan die kant van die vrees bevange persoon wat skree “Jesus, Jesus, Jesus” waar dinge met my gebeur het en ek die Vader eers moes vind om te kan besef waarom dinge gebeur het ...

    ...en ek is nou aan die kant van die Vader waar ek aan Sy tafel eet en met Hom 'n verhouding het met Hom deur Sy Gees, en Sy beminde is.

    AntwoordVee uit