03 April 2014

Wêreld krisis (22/03/2011)

Is hierdie dalk die 3de wêreld oorlog
Ek en Jesus staan op ‘n stel spierwit trappe tussen groot pilare, as ek die water in die verte voor my sien met ‘n gedenknaald aan die agterkant van die water weet ek presies waar ek is. In Amerika, Washington DC by die Abraham Lincoln Gedenkteken.  Ons stap die trappe af en gaan oor ‘n pad, Jesus staan stil en draai na my toe sodat ek vir Hom moet kyk terwyl Hy my hande vas hou. Agter Jesus se rug sien ek ‘n Amerikaanse vegvliegtuig aankom, ek wil op hierdie oomblik nie hier wees waar ek nou is nie, ek het ‘n geweldige vrees vir die geluid van hierdie vliegtuie, ek wil weghardloop en op ‘n plek myself gaan staal teen hierdie geluid wat my binne sekondes gaan kom oordonder maar Jesus trek my nader en druk my teen sy bors vas as die eerste vliegtuig oor ons koppe gaan wil ek huil van vrees.  Die vliegtuie kom een na die ander oor ons gevlieg, hulle is omtrent net boomtop hoogte en die geluid wat hulle maak is skrikwekkend, vreesaanjaend en onheilspellend. Hulle kom van uit die noorde aangevlieg en as hulle oor is, draai Jesus my om en ons kyk hoe hulle in die suide klein word maar ek sien ook hoe hulle dan omdraai en weer aan ons weste kant verby kom terug noorde toe.  Soos ons aanstap na die water toe sê ek vir Jesus: “Ek kan verstaan dat hierdie oorlog is maar wat het hierdie met ons in Suid-Afrika te doen”?  Jesus wys my om op ‘n bankie by die water te sit, Hy hou ‘n klippie in Sy hand en gooi dit in die water in, dit maak ‘n rimpel effek en kring net wyer en wyer uit.  Ons stap tot by die Gedenknaald en Jesus lees die inskrywing op die naald ek weet nie presies waarvoor hierdie naald opgesit is en hoe die inskrywing lees nie maar dit laat my net besef dat hierdie beslis te doen het met oorlog en mense wat gaan sterf.  Ek vra Hom: “Is hierdie die begin van die 3de wêreld oorlog Jesus”? Hy antwoord my nie maar vra ek moet Op 4:5 gaan lees. “Van die troon se kant af het daar weerligstrale, rammelings en donderslae gekom.  Reg voor die troon het sewe vlammende fakkels gebrand; dit is die sewe Geeste van God.
Ons almal weet dat ons die begin van die einde begin ingaan, hierdie oorlog wat oppad is gaan die hele wêreld lam lê, ekonomies gaan ons swaar trek, staal julle hierteen

GEDEELTELIK HET HIERDIE OPENBARING NOU IN VERVULLING GEKOM
"In less than three years US fighter jets have returned to Iraqi skies, as Obama’s administration has authorized “manned and unmanned” surveillance flights there to keep an eye on the ISIS jihadist group that threatens to overrun the whole of Iraq."                                          http://rt.com/news/166964-f-18-patrol-iraq-skies/
 US airforce fighter jet            Sunday, 17 August 2014 11:39..... https://www.middleeastmonitor.com/news/americas/13525-us-bombs-isis-in-northern-iraq-in-a-bid-to-retake-mosul-dam ........ American fighter jets launched nine airstrikes on Saturday against ISIS fighters near Erbil in northern Iraq in a joint operation with Iraqi and Kurdish forces aimed at retaking the critical Mosul Dam from the militant group, U.S. Central Command said.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking