10 April 2014

Satan triomfeer vandag oor die mense in hel



Die hel: klippe, bosse, takke, donkerte, vuur

25/07/2912 – 04/08/2012
My bewaarengel vat my na die donker grys plek en ek is bly as ek sien Jesus wag vir ons daar.  Die Heilige Gees kan ek voel is ook teenwoordig.  Oppad hierheen het ek vir my bewaarengel gesê dat ek bang is om in daai krater af te gaan maar is dankbaar dat Heilige Gees Homself openbaar het, dit het vir my rustigheid gebring. 
Ons almal stap na die krater met die gloed wat bo uit skyn, ek bly tog maar skrikkerig  as ons die rant van die krater nader maar ek is verbaas om geen vlamme of vuur te sien nie, ons begin afstap daarin, dis baie steil met los klippe, bome is droog maar tog nog groenerig, baie droë take op die grond wat ruig is.  Jesus loop voor en help my oor alles.  Uit die hoek van my linker oog sien ek ‘n demoon wegskram, hy lyk net soos wat baie mense hulle al voorgestel of geskilder het. Maer, krom, bokbene en baie bang vir God se teenwoordigheid.
Ons loop nogsteeds teen die steil helling in die krater af.  Klippe en take rol die steiltes af as ons deur takke klouter en kruip, bosse is ruig.  Ons kom te staan voor ‘n swart masse water, dis vreemde water, dis dik en taaierig.  Ek wonder hoe ons oor hierdie gaan kom want ek wil regtig nie hierdeur loop nie. Ons begin loop en regs lê die donker poel en links is bosse waarin ek demone sien, hulle word meer en meer soos ons aanloop. Dan stop Jesus in Sy spore, die water lê nou voor ons ook is asof die bosse voor ons te ruig is om verder te loop.
Ons staan na die water en kyk as Jesus afbuig en Sy vinger daarin druk.  As Hy opkom vryf Hy dit tussen sy middelvinger en duim en dan besef ek dis nie water nie maar bloed want dit het rooi geword tussen Sy vingers, swart bloed water.
Die swart bloedwater trek voor ons weg en ons stap verder die paadjie op.  Jesus gaan staan stil en ‘n groot krater is voor ons met ‘n rooi gloed vlamme wat daaruit kom.  Ons staan nou in voor die krater en ‘n hand kom uit en gryp Jesus aan die voet.  Jesus buk af en vat die persoon se hand en vir die oomblik wat Hy haar aanraak helder haar gesig op, sy glimlag en beleef vir ‘n paar sekondes vrede, dan trek ‘n demon haar weer in die vuur in. 
‘n Man sit op ‘n rots, niemand het klere aan nie, en hy skree, gil en vloek vreeslik, hou op vir ‘n rukkie en doen dit weer. Twee ander mans begin in ‘n vuisgeveg betrokke raak, hulle probeer mekaar “doodslaan” en ‘n vrou skop ‘n demon van haar af weg met mening.  Ek het nog nooit soveel haat, woede, verwyte en venyn  gesien nie. 
Terwyl die vlamme om die mense brand, beweeg hulle tussen die vlamme deur maar dit brand nie hul liggame uit of dit brand nie soos vuur nie. Die vlamme is al wat lig gee in hierdie donker hool. 
As ons wegstap het ek 2 vrae aan Jesus:
  • ·         Wat beteken die bloedwater?
  • ·         In die Bybel lees ons dat daar verskillende grade van hel is so waar is die ander mense wat nie so erg gestraf gaan word nie? Hy het my kom antwoord hier met ‘n latere visoen wat hierdie mense wys.
Ons stap weer oor die grond na die krater toe.  Ons stap op die rant van die tweede krater en kyk oor die krater van vuur.  Die bosse wat ons deur gesukkel het is regrondom maar daars duisende demone daarin en die mense wat gelukkig is om uit die krater te kom word net weer met mening deur die demone in die bosse terug gestamp.
Die vuurkrater strek sover as wat my oog kan sien en die bloedwater lê voor ons.  Ek sien Satan en van sy travante (± 20 demone) kom oor die water aangestap, hul gaan staan voor die vuurkrater en geniet die pyniging, haat en chaos in die vuur.  Satan draai om en het ‘n groot silwer beker in sy hand, hy skep skep dit vol met die swart bloedwater, draai terug en hou dit omhoog.  ‘n Oorwinningsbeker wat hy lig en dan maak die Heilige Gees dit vir my duidelik waste water dit hierdie is. 
·         Dis mense wat selfmoord gepleeg het, mense wat vermoor is, onskuldige mense se bloed wat vergiet is, mense wat deur oorloë gesterf het wat deur demoniese magte gelei is.  Dis hulle bloed wat in die water is. Satan was die aanvoerder van hierdie mense se bloed wat gevloei het, hy triomfeer oor hierdie lewens wat verlore gegaan het, hy voel oorwinnaar oor hierdie mense wat geval het voor sy slimstreke.  

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking