24 Maart 2014

Engele hou boek

Engele hou boek van goed en kwaad
As ons die einde van die “tonnel” bereik wys die engel met haar linkerhand uitgestrek waarheen ek moet kyk.  Die wolke trek stadig weg en voor ons staan ‘n engel met vlerke, hy is geklee in ‘n wit kleed wat baie geplooi is.  Sy hare is dik en lank en krullerig, baie mooi.  Wil vir my voorkom of daar ‘n kroon op sy kop is en volgens die beskrywing wat ek het van hulle is dit ‘n Heerskappy engel. Hy hou ‘n dik swart boek voor sy bors vas.  Jesus loop na hom toe en saam loop hulle na ‘n podium toe.  Hy plaas die boek op die podium en Jesus wys dat ek moet nader kom.  Ek sien my naam in die boek, alles, maar soos alles wat ek al in my lewe verkeerd gedoen het, my sondes, my verkeerde besluite, elke liewe ding wat ek verkeerd gedoen het is in hierdie boek opgeteken, vandat ek ‘n kind is. 
‘n Ander Heerskappy engel kom nader gestap, hy lyk presies soos die vorige een net met die verskil dat hy ‘n wit boek in sy hande vashou.  Hy maak ook die boek op die podium oop by my naam.  Hier is alles opgeteken wat ek goed en reg gedoen het, regte keuses en al my goeie dade wat ek verrig het. 

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking